Tas brīdis tuvojas…

Aizbraukšana tiešām nāk aizvien tuvāk un kļūst aizvien reālāka, neskatoties uz tādiem misēkļiem kā problēmas ar biļetes iegādi. Žiks dodas prom jau rītvakar (bet klikšķa viņam vēl neesot :)). Un – cerams – arī es pēc dažām dienām jau būšu Vācijā. Tas, ko esmu plānojusi, apcerējusi un iztēlojusies, būs pavisam reāli jau pavisam drīz. Neticami…

Vismaz nedaudz gatavākai braukšanai man droši vien vajadzēja būt pēc pirms-aizbraukšanas apmācībām, kas notika vakar un šodien. Visu cieņu apmācību vadītājām un manai nosūtītājorganizācijai, bet diemžēl šis pasākums manī radīja vien lieku stresu un nogurumu. Stresu – jo aptvēru, ka mani jaunie kolēģi arī varētu būt tikpat nemotivēti, cik lielākā daļa topošo brīvprāšu apmācībās. Un arī tāpēc, ka radās pamatotas šaubas par manas nosūtītājorganizācijas spēju sniegt man reālu atbalstu EBD laikā. Nogurumu – jo enerdžaizeri, simulācijas un iepazīšanās spēles tomēr ir tik līdzīgas visos neformālās izglītības pasākumos. Turklāt tās vēl lielākā skaitā mani noteikti sagaida arī Vācijā. Bet apmācību noslēgumā solīju sev visu turpmāko gadu galvenokārt koncentrēties tam mērķim, kā dēļ dodos EBD – gūt pieredzi aktīvā un piedzīvojumu tūrisma organizēšanā. Esmu apņēmusies turēt prātā šo mērķi, pat ja rodas kādas problēmas citās sfērās.

Tāpēc patiesībā – lai arī nav īstas skaidrības par nokļūšanu Vācijā; lai arī skaudri apzinos, ka būs sasodīti grūti atvadīties no saviem tuvajiem; lai arī pirms aizbraukšanas vēl jāpaspēj iestāties doktorantūrā, dabūt ISIC karti, nokopēt pasi, norakt kartupeļus un vēl pārdesmit svarīgu lietu, – jūtos tīri labi un cerīgi. Būs jau labi! Nebūs labi, ar’ būs labi, jo pārāk labi jau ar’ nav labi, vai ne? 😉

Photo by rkleine

Komentēt

